Kasutustingimused

 

1. Üldtingimused

1.1. Woolmint on käsitöötarvikuid ja käsitööd (edaspidi Tooted) müüv e-pood, mida haldab Loomeinvesteeringute OÜ;

1.2. Toodete ostmisele kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused;

1.3. Woolmint jätab omale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.woolmint.ee.

 

2. Lepingu sõlmimine

2.1 Woolmint müüb ja e-poe klient ostab e-poes pakutavaid Tooteid;

2.2. Woolminti ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Woolminti arvelduskontole.

 

3. Hind

3.1. Woolmintis müüdavate Toodete hinnad on märgitud tootelehtedel ja sisaldavad kehtivat käibemaksu. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind;

3.2. Ostudele, mille kogusumma jääb alla 100 euro, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt kliendi valitud tarneviisile. ( Itella Smartpost 3 eurot; Omniva 4 eurot; DPD kullerteenus 5 ,80 eurot);

3.3. Woolmint jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.woolmint.ee.

 

4. Toodete saadavus, fotod ja kirjeldused

4.1. Woolmint teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige. Kui klient on tellinud Toote, mis on tegelikult otsa saanud, võetakse kliendiga esimesel võimalusel ühendust ja pakutakse võimalust tellimus tühistada, asendada Toode samas väärtuses teise Toote vastu või võimalus tellida Toode kesklaost. Toote tellimisel kesklaost pikeneb tarneaeg;

4.2. Woolmint teeb kõik võimaliku, et Tootefotod oleksid tegelikkusele vastavad, kuid need võivad mõnikord erineda Toodete tegelikust väljanägemisest;

4.3. Woolmint teeb kõik võimaliku, et Toodete kirjeldused oleksid ammendavad. Woolmint uuendab ja täiendab Toodete infot regulaarselt, et tagada kirjelduste asjakohasus.

 

5. Ostmine

5.1. Leia Woolmintist endale sobiv Toode. Näiteks lõng;

5.2. Vali lõnga värvitoon ja soovitud kogus ning vajuta nuppu “Lisa ostukotti”;

5.3. Kui oled kõik soovitud tooted ostukotti lisanud, avaneb lehe päises olevale ikoonile „Vaata enda ostukotti“ vajutades Sulle „Ostukoti“ vaade.  Vali Ostukoti allosas endale meelepärane transpordiviis: „Tulen ise järele“, „Itella Smartposti pakiautomaat“, „Omniva standardpakk“ või „DPD kuller“.

Said kuskilt soodustuse koodi? Soodustuse saamiseks sisesta ostukotis väljale “Kupongi kood” enda kood ning vajuta nupule”Kasuta kupongi”. Erinevatele kupongikoodidele kehtivad erinevad soodustused, mis on alati ära toodud kampaaniatingimustes.

5.4. Vajutades “Mine kassasse” avatakse Sulle tellimuse kinnitamise lehekülg. Palun täida nõutud väljad, mis on tähistatud tärniga *. Itella Smartposti pakiautomaadi puhul vali rippmenüüst pakiautomaat, kuhu tellimus toimetada. Vali sobiv makseviis. Woolmintis saad tasuda Paypali kaudu või pangaülekandega e-posti aadressile saadetava ettemaksuarve alusel;

5.5. Kontrolli tellimus üle ning vajuta seejärel “Esita tellimus”;

5.6. Pärast tellimuse esitamist saadame Sinu e-posti aadressile info tellimuse sisu ja maksmiseks vajalike rekvisiitidega. Paypaliga tasumise puhul suunatakse Sind Paypali maksesüsteemi.

 

6. Kohaletoimetamine

6.1. Woolmintist ostes on võimalik valida viie erineva Toote kohaletoimetamise viisi vahel:

6.2. Tulen ise järele (tasuta). Internetipoest tehtud ja tasutud tellimuse järel võetakse Teiega telefoni teel ühendust ja lepitakse Pärnu piires kokku kaupade kättetoimetamise koht. Tellimusele on ise võimalik järele tulla tööpäeviti Loomeinvesteeringute OÜ kontorisse aadressil Niidu 17 sellest eelnevalt ette teatades. 

6.3.  Itella SmartPOST pakiautomaat (3€, ostudele alates 100€ tasuta).  Tellitud Tooted jõuavad kliendi valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse tasumisest. Toote tellimiseks Itella SmartPOST pakiautomaati vali sobiv linn ja pakiautomaat. Kui tellitud kaup on jõudnud Itella SmartPOST pakiautomaati, tuleb kliendile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi;

Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel ( ajavahemikul reedel pärast kella 14.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;

Toodet hoitakse Itella SmartPOST pakiautomaadis 7 kalendripäeva;

6.4 Omniva pakiautomaat (3€, ostudele alates 100€ tasuta). Tellitud tooted jõuavad kliendi valitud pakiautomaati kahe tööpäeva jooksul alates tellimuse eest tasumisest. Toote tellimuseks Omniva pakiautomaati vali rippmenüüst sobiv pakiautomaat. Kui tellitud kaup on jõudnud Omniva pakiautomaati, tuleb kliendile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi;

Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel ( ajavahemikul reedel pärast kella 14.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;

Toodet hoitakse Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva;

6.5. Omniva standardpakk (4€). Tooted saab klient postkontorist kätte keskmiselt 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse eest tasumisest. Kui tellitud Tooted jõuavad postkontorisse, saadetakse kliendile pakiteade infoga, millisest postkontorist Tooted väljastatakse;
Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 14.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 3-päevane tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;

Paki hoiutähtaeg postiasutuses on viisteist kalendripäeva;

6.5. DPD kuller (5 ,80€). DPD kullerpakk toimetatakse kliendini hiljemalt teisel tööpäeval pärast arve tasumist. Kuller helistab kliendile ette ja lepib kokku aja, kus ja millal pakk üle anda.
Juhul, kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel ( ajavahemikul reedel pärast kella 14.59 kuni esmaspäeval kella 8.59-ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st;

6.7. Juhul kui klient ei lähe Tootele järgi käesolevas punktis sätestatud tähtaja jooksul, hüvitab klient korduva saatmisega seotud kulud;

6.8. Woolminti kohaletoimetamise kohustus loetakse täidetuks, kui klient ei ole tulnud Tootele järele 7 päeva jooksul, Toode on jõudnud Itella SmartPOST pakiautomaati, Omniva postkontorisse või kui kuller ei ole saanud Toodet kliendile toimetada kliendist tulenevatel asjaoludel.

 

7. Tagastamine ja ümbervahetamine

7.1. Woolmintist ostetud Tooteid on võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates Toote Itella SmartPOST pakiautomaati või Omniva postkontorisse saabumise teate kättesaamisest, DPD kulleri kasutamise puhul alates Toote kliendi aadressini jõudmisest. Valides transpordiviisiks „Tulen ise järele“, on kliendil ostetud Toodetega võimalik tutvuda Toodete üleandmisel Woolminti stuudiopoes ning Tooteid hiljem tagasi ei võeta ega ümber vahetata;

7.2. Toote tagastamisel või ümbervahetamisel käesoleva lepingu tingimuste raames tasub toote tagastamiskulud klient, välja arvatud juhul, kui Toode on defektne või kliendile on ekslikult saadetud vale Toode;

7.3. Toote tagastamise ja ümbervahetamise kord:

* Täida Toote tagastamise või ümbervahetamise taotlus (võimalik välja printida Woolminti lehel „Tagastamine“ rubriigist), mis saada tagastatava või ümbervahetatava Tootega kaasa. Anna tagastamisest või ümbervahetamisest teada ka e-posti aadressil shop@woolmint.ee;

* Tagasta toode aadressile
Loomeinvesteeringute OÜ / Woolmint
Niidu 17
Pärnu, 80047

Smartposti pakiautomaadi vahendusel tagastamise korral märkige Toote sihtkohaks Pärnu Keskuse pakiautomaat (Loomeinvesteeringute OÜ, telefon (+372) 5450 2028). Toote kättesaamise kohta saadame Sinu e-posti aadressile sellekohase kinnituse.

7.4. Tagastamine on aksepteeritav vaid juhul, kui toode on originaalpakendis ja sellel pole kasutamise ega kahjustamise jälgi;

7.5. Ümber on võimalik Tooteid vahetada ühe Tootegrupi siseselt samas väärtuses teise Toote vastu. Näiteks varraste puhul saab vahetada teise vardasuuruse vastu, lõngade korral teise värvitooni vastu;
Ümbervahetamise korral paneme uue soovitud Toote teele niipea, kui oleme ümbervahetamisele kuuluva Toote tagasi saanud. Uus Toode jõuab kliendini sama kiiresti kui tavaostu korral. Woolmint ei saa alati garanteerida Toodete ümbervahetamise võimalust, sest laoseisud on pidevas muutumises ja asendustoode võib puududa. Juhul, kui me asendustoodet ei leia, tagastame ostusumma;

7.6. Sooduskampaaniate puhul pakume ümbervahetamise või tagastamise võimalust vaid siis, kui toode on defektne või transpordi käigus kannatada saanud.

 

8. Vastutus ja vääramatud jõud

8.1. Woolmint vastutab kliendi ees ja klient vastutab Woolminti ees teisele poolele käesoleva lepingu tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses;

8.2. Woolmint ei vastuta kliendile tekitatud kahjude eest või Toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või Toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Woolmint ei saanud mõjutada ning mille saabumist Woolmint ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud);

8.3. Woolmint ei vastuta käesoleva lepingu p-s 4.1 – 4.3 sätestatud tingimuste tegelikkusele mittevastamise korral;

8.4 Woolmint vastutab kliendi ees Toote müügihinna ulatuses. Woolmint ei võta vastutust puudusega Toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.

 

9. Isikuandmete töötlemine

9.1. Woolminti e-poe kasutamisega annab klient selge ja teadliku nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel;

9.2. Woolmintile teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Toodete pakkumiseks. Klient annab Woolmintile nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud linnukese vastavas aknas vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel;

9.3. Kliendi isikuandmeid, mis on vajalikud kauba kätte toimetamiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele üksnes vajalikus ulatuses;

9.4. Woolmint kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele või kasutama isikuandmeid seaduse või käesoleva lepinguga vastuolus;

9.5. Isikuandmeid töötleb Loomeinvesteeringute OÜ (12596073), Niidu 17, Pärnu.

 

10. Muud tingimused

10.1. Käesoleva lepingu tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest;

10.2. Kliendi ja Woolminti vahel seoses Woolmintist Toodete ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse.